Október 30. Derby city

Dóri volt már egyszer Derbyben, de beterveztünk egy második alkalmat is, várost nézni, és vásárolni. Petra is jött, plusz Dóri két osztrák barátnője: Nina, és Ulla.
  Először megnéztük a városközpontot, Derwent folyót, majd a Markeaton Parkot.
Derwent folyó

Katedrális

 Markeaton Park
A rólam készült kép egy kis magyarázatra szorul. Libákat, kacsákat etettünk, és ez a liba nagyon éhes volt. Már nem akartam neki adni, de ő mérgesen el kezdett felém jönni... Annyi beparáztam, elraktam a szendvicset, előtte még dobtam neki egyet messzebb, így megszabadultam tőle. :)

Kis házikó az egyetem és a park mellett

Ő Petra

Ez a University of Derby fő kampusza, hatalmas nagy, és modern.
A Primarkban találtuk ezt a "gyönyörű" kabátot. Lehet Dóri megöl amiért feltettem, de tetszik ez a kép :) Ja, amúgy 2 órát voltunk a Primarkban, és Dóri nem vett semmit.

A képeket Dóri készítette, nagyon szépen köszönöm!