Szeptember 30-Október 2

Kicsit elmaradtam a blogolással, most bepótolom. A Nottingham képekben c. bejegyzést is bepótoltam, a szeptemberi "mappában" található.
Először is, hála barátosnőmnek megtudtam, hogy a kérdtem, az nem kérdtem hanem kértem. Szóval ha bárki észrevesz nagyon durva helyesírási hibákat, kérem a megjegyzésben jelezze.
  Csütörtök: Bementem az első órára, ami a bevezetés a vendéglátásba c. óra volt. Ezt egy nő tartotta, aki végtelenül kedves, érthetően beszél, szóval élveztem az órát. Volt egy kis csoportmunka, ahol természetesen csak angolokkal voltam, de hál istennek, nem én beszéltem. Sandra, a tanárnő elmondta miket kell megcsinálnunk ebben a félévben.
  Az első beadandó egy blog. Ugyanolyan mint az enyém, blogspot-os, és valahogyan kapcsolódnia kell a vendéglátáshoz. Arra gondoltam, hogy mivel magyar vagyok de Angliában élek, ezért a blog címe Hunglish lesz, és össze fogom hasonlítani a két ország vendéglátását. Ehhez anyagom még nincs, csak adódott ez a téma. Ha bárkinek bármilyen ötlete van, kérem a megjegyzésbe írja le nekem, nagyon sokat segítene.
  Ezután vártam röpke 4és fél órát. Gyorsan ment, mert az egyetemen éppen Fresher's fair-t tartottak (gólyák búcsúja/vásár) Mindenféle ingyen cuccot össze lehetetett szedni (tollak, brossúrák, ajándék kacatok), lehetett jelentkezni a különböző egyesületekbe. Például: kajak-kenu szövetség, szabadidős egyesület- falmászás, hegymászás, nemzetközi klub, jégkorong egyesület, röplabda egyesület, foci- női, férfi külön. Szóval elég sok lehetőség van arra, hogy a diák lefoglalja magát, új barátokat szerezzen. Ezek az egyesületek kérnek havonta, évente egy bizonyos összeget, mint tagdíj.


 Dórival nagy nehezen rászántuk magunkat, hogy belépünk a nemzetközi klubba. Mikaela aki mindig mindenben segít, azt mondta, hogy különböző utazásokat szervez ez a klub, és mindenféle emberekkel találkozhatunk a világ minden tájáról.
  Amúgy ezúton is köszönet Dórinak amiért 4és fél órán keresztül foglalkozott velem, így gyorsan eltelt az idő.
  Közben találkoztam Andrew-val, a 16éves angol sráccal, akivel jót beszélgettünk. Jó, mert egy csomó dolgot megkérdezek tőle, hogy hogy kell mondani, megmutatta, hogy a college-nak hol vannak az épületei stb. Ezen a napon még Lisandrával is találkoztam, úgyhogy eleget angoloztam azt hiszem.
  Tonyt megkérdeztem, hogy hogyan jutok haza, azt mondta csak bemutatják a konyhát az órán, meg kicsit beszélnek a modulról, és mehetek is haza, a többi csütörtökön pedig a legutolsó busszal hazamegyek.(20:13, fél 10re érek be a központba) A csütörtöki órának a lényege az, hogy egy rendes étterem van a suliban, és mi, mint a Hell's kitchenben csak Gordon R. nélkül kiszolgáljuk a vendégeket. Lesz aki a bár részben az italokkal fog foglalkozni, lesz aki mosogat (gondolom én :( ), lesz aki főz a tűzhelynél, lesz aki vágja fel a cuccokat, és lesznek a pincérek. Leonard fogja tartani az órát, úgyhogy előre félek. Van egy olyan konyha rész, ami nyitott tehát a vendég látja mit csinál a szegény tanuló. Már előre reszketek...
  Péntek: Tomival elmentünk az Orbitalba, mert még nem hívták munka miatt. Ki kellett töltenie egy angol tesztet, persze elültették tőlem, hogy ne segítsek :) 2re vissza is hívták interjúra, valószínüleg ott kap munkát ahol a Norbi dolgozott először- gránátgyárba. Ezután elmentünk még egy ügynökséghez, és bevásároltunk. Annyi történt még ezen a napon, hogy kiderült péntekenként lesz az angol órám. Hétfőn lett volna Dórival együtt, de 2 órát kellett volna várnom az órára, és 2 órát utána az utolsó buszra. Ezért döntöttem a péntek mellett, úgyhogy pénteken csak az angol miatt megyek fel Buxtonba. Végülis mindegy, hasznomra fog válni, az egészen biztos.
  Szombat:  Ma bementünk a városba, mert úgy volt Dóri átjön, de végül lekéste a buszt. Mászkáltunk a városban, Norbi vett magának pár cuccot (póló, zokni stb.) Beszéltem Mimivel, és Norbi családjával, plussz találkoztunk Jonathannal, akivel holnap fogunk forraltborozni :) Jonathan tipikus angol, de mondjuk arra nagyon figyel, hogy lassabban beszél, amikor velünk találkozik. :) Mostmár jobban értem mint az elején, az elején katasztrófa volt.