Szeptember 28-29

Tegnap egész nap takarítottam, főztem töltött cukkinit vega módra. A fiúk nem dicsérték agyon, de ez egy vega kaja, nem is várhatunk belőle hús ízt. (nem lehet mindig húst hússal enni :) ) Na mindegy, én szeretem, és szerintem kihoztam a maximumot a receptből.
  Mai napon bementem iskolába, természetesen a busz miatt 20 percet késtem. Ezzel azért van bajom, mert lemaradok egy kicsit, mindenki engem nézamikor megérkezek, és egyébként is utálok késni. Tonyval Professional Development Passport 1 óra, (kérek szépen megfelelő fordítást). Az óra elején megnyugodtam, mert futottam, mire megszoktam az angolt, és azt, hogy az órán vagyok, addigra vége lett az órának. :)
  Az angolt megint értettem, imádom Tonyt, és a humorát, de megint az anyagot nem értettem. De nem aggódom, mert felrakja a netre az anyagot, és akkor hétvégén állok neki tanulni.
  Megkérdeztem Tonytól, hogy hiányozhatok-e a suliból utolsó héten, mert akkor hazamehetnék két hétre decemberben!!! Azt mondta, persze, csak akkor mindent előbb kell leadnom, és mindent úgy kell megoldanom, hogy ne legyen baj belőle. Úgyhogy pénteken mikor Norbinak jön a fizu, akkor megvesszük a repijegyet!! Annyira boldog vagyok!! Két hét otthon, el sem hiszem. Annyi emberrel szeretnék annyira sok időt együtt lenni, hogy sztem a 14 nap csak beszélgetés, örülés, karácsonyozás.
  Ezután Dórival ünnepeltük ismeretségünknek első hetét. Jó sokat dumiztunk az egyetemen, mert 4 napig nem láttuk egymást, és utána áthívtam Derbybe shoppingolni. Nagyon jó volt ez a nap, csak elfáradtam.
  A holnaptól eléggé tartok, mert a nőt akivel holnap kezdek, még sosem láttam + 4,5óra kell várnom a gyakorlati órára, és még mindig nem tudom, hogyan jutok haza.
  Ja és a legjobb a napban, ahogy hazaértem megnéztem azokat a blogokat amiket olvasgatni szoktam. Jelentkeztem egy játékra és én lettem az első nyertes (kettő van). Tök sok smink cuccot fogok kapni, és nagyon örülök, mert szeretem Suzie blogját. Tehát akit érdekelne: http://livinpretty.blogspot.com/