Január 21-22 Munka, Vásárlás, Ikrek, Suli

Tegnaptól kezdve Gábor és Tomi dolgozik a Thortons csokigyárban. (reggel 6-tól este 6-ig) Ez a munka a legjobbkor jött, így most már (jövőhéttől) elkezdhetünk félrerakni. Szeretnénk félrerakni pénzt, hogy ha Norbi munkája megszűnne (remélem erre nem kerül sor) akkor tudjunk miből megélni. Tervezzük azt, hogy elköltözünk, szóba jött Derby központján kívül, a környező falvak is. Norbi leszeretné tenni a jogsit, és majd vennénk egy autót. Az autók nagyon olcsók, nem akkora hatalmas kiadás mint otthon. A biztosítás tud nagyon drága lenni, ez motortól függ.
  Norbi pénteken csak délig dolgozott, nem túlórázott aznap. Délután elmentünk vásárolni, és találkoztunk a magyar ikerpárral. Lilla és Kinga nagyon aranyosak, 18 évesek, és körülbelül 15 percnyire laknak tőlünk a szüleikkel. (anno a szüleikkel találkoztunk a Tescoban) Nagyon nehéz volt összehozni a találkozót, de végre sikerült. Negyed 5-kor találkoztunk és este negyed 9-re értünk haza. College-ba járnak, ahol megszerzik A levelet, ez az alapfeltétele az egyetemnek (2 éves képzés). A GCSE nem elég az egyetemhez. Örülök, hogy nekem ezeket már nem kell megcsinálnom. Amúgy a lányok 2 éve laknak kint, ők már megszokták az angol tinédzsereket, nekem ez még furcsa. (Viselkedés, öltözködés, beszédstílus stb.) Remélem hamarosan találkozunk velük, mert tényleg nagyon jó fejek.
  Ma is bent voltunk a városban vásároltunk élelmiszereket, nézelődtünk. Hamar elment a nap, jól éreztem magam.
  Hétfőtől kezdődik a suli... Nagyon kíváncsi leszek erre a félévre. Amúgy a hunglish blogomra C+ kaptam, ami a középmezőny, olyan 3as. Itt úgy van, hogy a legjobb A+, A, A-, B+, B, B-, C+.... Szóval azt hittem jobb jegyet kapok, mert szerintem jól sikerült a blog. Olyan kritikát kaptam, hogy nem írtam hivatkozást a szövegben, csak a szöveg alá kilistáztam, és hogy nem elemeztem a kutatási eredményt... Nem is durva kritika, lehet ezen javítani. Amúgy pedig örülök, hogy nem buktam meg :), helyt tudok állni egy angol egyetemen. A többi vizsga és beadandók eredményeit február első hetében tudjuk meg, remélem azok is legalább ilyen jók lesznek, reménykedek egy B-ben.
  Kaptam egy emailt a tanszékvezitől, hogy Ciprusra lehet menni 5 csillagos szállodába a nyáron gyakorlatra. Mennék, de három hónap??? Bevállalnád? (a válaszokat megjegyzésben kérem :) ) + azt írta, hogy az egyetemen 20 esküvőt fognak tartani az elkövetkezendő időben, és oda keresnek vendéglátós diákot. Hétfőn megyek, és már jelentkezem is.