Január 25. Csalódottan...

Már régebben is írtam, hogy nem csak a jót, de a rosszat is megszeretném osztani itt a blogon. Ma akadt egy két  példa mindegyikre.
  Bementem suliba HR előadásra, ami nagyon jó volt, de a tanárnőnek olyan erős görög akcentusa van, hogy nagyon kell figyelni mit mond. Két beadandó lesz, nagyon nehezek, erre egy  későbbi bejegyzésben kitérek még.
  Ezután találkoztam sok emberrel, beszélgettem jól éreztem magam, egészen odáig amikor is megtudtam fel kell menni egy irodába, és megkapjuk a dolgozatunkat, jeggyel, megjegyzéssel együtt. Amúgy tetszik ez a módszer, egy irodában leadjuk a beadandót, ők odaadják a tanárnak, majd egy másik irodából lehet felvenni a dolgozatot. A tanár ráírja az osztályzatot, és kifejti miért lett annyi amennyi. Innentől kezdett rossz lenni a helyzet...
  A reportom C- lett, amit azért nem értek, mert mindent leírtam, és az volt a kritika: a táblázatok nem tiszták, és nem használtam fel a hotelekben szerezett tapasztalatokat, csak könyveket használtam fel. 1. A táblázatokat a könyvekből szkenneltem be, amilyen volt a könyvben olyan lett a dokumentumban is, és néha még feljebb javítottam amennyire tudtam. 2. Nincs is hotelben szerzett tapasztalatom, amikor mit írjak le??
  Már itt is kiakadtam, főként a kritikák miatt, nem is a jegy miatt. De ez még nem volt minden.
  Összeültünk Ganka-val, Arina-val, Vita-val és Sasha-val beszélgettünk kávéztunk/forró csokiztunk. Nagyon jól éreztem magam, szeretem őket, jó fejek. Amúgy Sasha, azaz Alex A- kapott a reportra, nagyon ügyes, el is kértem a dolgozatát, hogy tanuljak belőle.

 Vita, Arina, Ganka, és Sasha

Ezután kiderült, hogy meg van a Litrature review (LR) eredmény is. Megint felmentünk az irodába, először azt láttam B+, annyira örültem, de nem tartott sokáig mert megláttam, hogy D-. Ezután már csak a bukás van... Nem hittem a szememnek, mert annyit dolgoztam, és mindent megtettem ezért a LR-ért. Azt írta a tnő, hogy ez nem egy LR, hanem egy szép leíró fogalmazás... Úgy kezdtem a dolgozatot, hogy Ez az esszé erről szól... Aláhúzta az esszé szót, odaírta, hogy LR, és egyébként mindent kipipált... Most ezért lett D-????
  Ez annyira szíven ütött, hogy azóta sem tudtam magam összetákolni... Nagyon sok energiám, kutatómunkám volt benne, és most baromi csalódott vagyok.. Magamban, meg az egészben..
  Tudom minden kezdet nehéz, és nem buktam meg ez a lényeg, de akkor is. Szerettem volna minél többet dolgozni, hogy tapasztalatot szerezzek, de akkor ebből is lejjebb veszek, és csak tanulok.

Ui.: hallottam olyan angolról aki megbukott, és fel kell vennie még egyszer a tantárgyat...