Január 24. Második szemeszter első napja

A ciprusi hotelesdi lefújva :) még mielőtt elkezdtem rajta komolyabban agyalni. Májustól szeptemberig lenne, a repülőjegyet és a biztosítást nekem kéne fizetni. Erről ennyit
A Holiday Inn nem jelentkezett, de azért megmutatom, hogyan is néz ki az, hogy a buszpályaudvarban van a hotel.


Próbáltam úgy fényképezni, hogy látszódjon jobb oldalon a buszpályaudvar van, a bal oldalon már a hotel.
Kicsit jegelem a hotelesdit, de nem adom fel.

Ma elmentem Buxtonba, mert úgy volt lehet dolgoznom kell. Közölte a főnök, hogy nem kell, tehát felmentem a semmiért. A magyar lány (új Erasmusos diák) nem volt bent a suliban, és Antonioval sem tudtam beszélni a munka miatt. Teresa-tól  (Antonio irodájában dolgozik ő is, segít Antonionak) megtudtam, hogy márciustól nagyon sok esküvő várható, szerettem volna jelentkezni munkákra, de Antonio nélkül nem lehet, ő pedig szerdán lesz bent.
A semmiért mentem fel megint. A holnapi nap sem lesz jobb, mert 9-10ig lesz egy HR előadásom, de mivel kések, így csak 45percet leszek bent az órán, és szerintem a tanár előbb is fogja befejezni, mert ez az első óra. Tehát utána már jöhetek is haza. Ennek mi értelme? Apa azt mondja, ez a dolgom, hogy felmenjek Buxtonba ha kell, ez igaz is, de 3 órát utazni, és 40 percet gyalogolni 45 percért azt hiszem nem éri meg. De valószínűleg felmegyek...