Titok

A titok, amit pár bejegyzéssel ezelőtt írtam az nem más mint:
   Mint sokan tudják, mindig feljebb és feljebb szeretnék jutni, nem elégszem meg azzal ami van. A buszállomás mellett van a Holiday Inn hotel, és úgy gondoltam, jelentkezek valami részmunkaidős állásra. Ezáltal beleláthatnék a hotel működésébe, elvégre ezzel szeretnék foglalkozni később. A recepciós azt mondta csak a bárban van munkájuk. Azt is tanuljuk a suliba, de attól egy kicsit félek, elég nehéz. Továbbszövögettem a tervemet a nap folyamán, és kitaláltam mi lenne ha a hotel managernek írnék. Veszíteni valóm nincs. Azt írtam neki, hogy örülnék ha részmunkaidőben tudnék dolgozni, nyáron pedig főállásban. Bármi jó lenne, csak dolgozhassak egy hotelben. Igazából nem vártam, hogy a manager azt írja ki Orsy téged vártunk évek óta, abban bíztam legalább visszaír valamit. Egyből kaptam egy automatikus üzit, miszerint irodán kívül van, majd 20-án jön vissza. Le is tettem az egészről... Majd tegnap jött egy üzi tőle, hogy a Food and beverage managernek tovább küldte a CV-m, innentől kezdve az ő kezében vagyok. Ha tud bármit is számomra akkor hamarosan kapcsolatba lép velem, ha nem, akkor így jártam. A Food and beverage manager az étterem főnőke, én pedig a hotelben szeretnék dolgozni, de tök mindegy a lényeg, hogy bejussak.
  A B tervem az, hogy ha nem lesz ebből semmi, akkor megyek más hotelhez, kisebbhez, hátha ott befogadnak :) A Holiday Inn elég nagy hotellánc, úgyhogy lehet nagy fába vágtam a fejszém, de nem baj :)
  Most már csak annyi a teendő, hogy mindenki aki ezt a bejegyzést elolvasta, erősen gondoljon rám, hogy sikerüljön a tervem. :) Köszönöm!

A hotel teljesen a buszállomás mellett van, vagyis az épületek egybe vannak építve. (huhh, ez a passzív mondat :) )
A Wikipedian azt olvastam, hogy ez a világ legnagyobb szállodalánca. 238ezer hálószoba áll a vendégek rendelkezésére, 1301 hotel van világszerte, és Kemmon Wilson nevéhez fűződik.

Magyarországon Budaörsön van Holiday Inn hotel.