Január 11 Ultrahang

Azért nem írtam mostanában, mert nem nagyon történik velem semmi. "Itthon" ücsörgök, főzőcskézek, pihenek, filmet nézek, tehát semmi extra.
 Viszont tegnap elmentünk a kórházba (Royal Derby Hospital), mert Katinak ultrahangos vizsgálatra kellett mennie. Ismét jött egy fordító (a múltkor is kaptak fordítót, teljesen ingyen), aki nagyon kedves volt. Az ultrahang kimutatta, hogy tényleg kislány lesz :) Én tudtam már a kezdetektől. :)
Az ultrahangnál egy nővér volt, utána át kellett menni máshova, ahol az orvos elmondta mit lát, mi újság a babával. Azt mondták nagy baba lesz :)  Amég a többiek az orvosnál voltak, megismerkedtem a váróban egy kisifúval. Pár hónapos lehet csak, azt hiszem 8,  a neve Joshua. Nagyon édes, mosolygós, boldog baba. Játszottam vele egy kicsit, aztán lement a földre mászni. Hívogattam, tök ismán odajött hozzám, mosolygott, támaszkodott a lábamon. Teljesen beleszerettem.
  A kórházról annyit, hogy nem volt "kórház" szaga, így nem is volt bennem para. A nővérek nagyon kedvesek, és szépen, érthetően beszélnek angolul.
  Ezután bementünk időpontot kérni a háziorvoshoz. Csütörtök 8:50re megyünk, Kati és én. Elég bonyolult lesz, mert a Kati részéről el kell magyaráznom valami nyomtatványt, nekem pedig a nőgyógyászhoz kell kérnem beutalót, és elmesélni a nőgyógyászati kórtörténetemet.