Január 12 Dóri visszajött

Tegnap előtt megérkezett Dóri barátnőm, egyenesen Zalaegerszegről. Egy vizsga miatt feljött 4 napra, és tegnap találkoztunk. Fél 11-re mentem fel a suliba, és a fél 3-as busszal jöttem haza. A 4 órát végig beszéltük, nagyon jó volt. Sok diákkal, tanárral beszéltünk, mindenki nagyon kedves, örült nekünk. Most már azt érzem, hogy szeretnek minket. A beilleszkedés nehézkes annak,  aki nem ERASMUS ösztöndíjjal jön ki, az angol lányok mások mint a külföldiek. A lettekkel, indiaival, francia nemzetiségűekkel és stb. egyszerűbb kijönni mint velük. Egyszerűen más világ, más érdekli őket. Van egy angol lány, aki az elején tök bunkó volt velem, mert megkértem magyarázza el a játékot, mert nem értettem. Ez még az első Leonard-os órán volt. Tegnap találkoztunk tök jól elbeszélgettünk, mindig kérdezi, hogy dolgozok, hogy megy, kell-e valamit segíteni. Szóval remélem idővel ez még jobb lesz, nem csak vele hanem a többiekkel is.

  Találkoztunk Andrew-val, Kay-jal-ők itteni diákok, Antonioval, Mikaelaval, a Bistroból a szakáccsal, és Ann kollégámmal. Mindenki boldog új évet kívánt, puszi-puszi vagy ölelés. Nagyon jól esett. :) Dóri hozott pár embernek Balaton szeletet, kíváncsi vagyok hogy ízlett nekik.

Mikaela-ra nagyon felnézek, mert ő is külföldi, svéd állampolgár, és sokra vitte. 22 éves körül van, elvégezte a rendezvényszervezői szakot, és most a suliban irodában dolgozik, az ERASMUS tanulókkal foglalkozik, és a Európai Uniós és Nemzetközi tanulókkal foglalkozik. Gyönyörűen beszél angolul és mindig vidám. Remélem nekem is sikerül elérnem itt valamit, most is dolgozok egy ötleten, és annak kivitelezésén. Nagyon boldog leszek, ha abból bármi is összejön, de ez még titok, mert nem iszok előre a medve bőrére.