Újévi fogadalom lista

Eddig minden évben- egy kivételével- megfogadtam, hogy ezentúl így vagy úgy lesz, változtatni fogok dolgokon.
Idén, olyanokat próbálok megfogadni, amikben látok valami realitást, hogy tényleg menni fog. :)

1. Nem leszek ennyire lusta. Ezen azt hiszem már régóta változtatnom kéne, de már most jobb vagyok, mint eddig voltam.
2. Nem rágom a kezem. Nagyon sok ember szokása az, hogy rágja a körmét, vagy a bőrt. 12 éves koromig rágtam a körmömet. Azért szoktam le róla, mert lelkifurkám lett, hogy a szép, megnőtt körmöm eltűnt. Érettséginél megint neki álltam, aztán abbahagytam, majd egyetemi vizsgaidőszakban újrakezdtem, és onnantól kezdve tart. Hiába kenem, ami eddig használt, már az sem segít.
3. Rendszeresen szeretnék sportolni. Még otthon gyakran 'találkoztam' Rubint Rékával, és tornázgattam, de mostanában nem tudom magam rávenni.
4. Háziasabb leszek. Ez összefügg a lustasággal. Ha nem lustálkodnék ennyit, több mindent meg tudnék csinálni a házban. Főzni így is próbálkozok, ahhoz képest már nagyon sok mindent főztem. Ahhoz képest. Ez nem elég, többet kell főznöm, hogy ügyes legyek, és magamtól is menjen, ne kelljen hozzá Norbi.
5. Kevesebbet lógni a neten. Ez kissé problémás akkor amikor itthon vagyok és nincs más dolgom. Ha dolgozok, vagy suliban vagyok akkor van, hogy szinte alig vagyok gép előtt, mert lefoglalom magam mással, vagy fáradt vagyok.
6. Igyekszem jobban tartani a barátaimmal, ismerőseimmel a kapcsolatot, mert ez nagyon fontos.
7. Az iskolában megértenek, ha magyarázok valamit, de ez az angol tudás nem elég. Örülök, hogy IELTS-en 6 pontot kaptam, de ezt a tudást fejleszteni kell, mert elég sok hiányosságom van még.

7 fogadalom elég, örülök, ha tudok változtatni dolgokon, mert ezek a változások csak előnyömre válhatnak.