Stylish blogger award


Tegnap Teklától  (www.kocsistekla.blogspot.com) megkaptam a Stílusos Blogger díjat. Nagyon örülök neki, ezúton is szeretném megköszönni. Ez a díj a bloggerek között terjed, annak, aki megkapta a díjat, írnia kell 7 érdekességet saját magáról, és meg kell neveznie 15 blogot.

Magamról 7 érdekességet mondani nagyon nehéz, hiszen a blogomat főleg barátaim, rokonaim, családom olvassa, akik elég jól ismernek. De vannak szép számmal olyan olvasóim, akik nem ebbe a csoportba tartoznak, így nekik ezek a dolgok újdonságok lesznek.


1. 10 évig népzenéltem. Nagyon szerettem ezt az időszakot, voltam Magyarországon és Erdélyben is népzenetárborban. Sajnos abbahagytam 18 éves korom körül, mert nem éreztem, hogy ezt nekem csinálni kell.




2. Van egy tetoválás a hasamon. Egy violinkulcs, hangjegyekkel, virággal. Abban az évben kaptam szülinapomra, amikor abbahagytam a népzenét.

A tetkó azért fénylik, mert amikor kész lett akkor készült a kép.

3. Szeretnék egy pötty piercinget az orromba. Vendéglátás órán ki kell venni, ha dolgozunk akkor sem lehet, úgyhogy felesleges megcsináltatni mostanában :)

4. Nagyon imádom a magassarkú cipőket, de sajnos nem hordhatok napi gyakorisággal, mert a térdem nem bírja.

5. Van egy Nike jel  (pipa) a homlokomon, mert elestem, amikor kicsi voltam :)

6. Hajam fazonját, és színét sokszor változtatom, mert még nem találtam meg az ideális stílust.










7. Szeretnék franciát tanulni, a középszinttel már megelégszem. :)

Most következzen a 15 blog, nem sorrendben:
  1. www.dorkasminkel.blogspot.com
  2. www.livinpretty.blogspot.com 
  3. www.makeupaddict-sabina.blogspot.com
  4. www.evil-she-devil.blogspot.com
  5. www.semmiotletem.blogspot.com
  6. www.crystalmakeupstudio.com
  7. www.kecsketejes-szappanok.blogspot.com
  8. www.gzajudit.blogspot.com
  9. www.angliahuz.blogspot.com
  10. www.kocsistekla.blogspot.com
  11. www.thegirlbehindthefashionmask.blogspot.com
  12. www.szamocalanybaliramegy.blogspot.com
  13. www.suzythemakeupmaniac.blogspot.com
  14. www.judwilsoap.blogspot.com
  15. www.nemvagyokmesterszakacs.blogspot.com