Szilveszter

Norbi délig dolgozott, ezért aludtunk 2 órát. Nem voltam fáradt, csak szolidaritásból aludtam vele :). 6körül neki álltunk a gulyáslevesnek. Megpucoltam a krumplit, répát, és zöldséget, Norbi főzte meg a levest. Mindenki Norbit dicsérte, pedig nélkülem nem ment volna neki :) :) Csak viccelek, nagyon ügyesen főz, én csak segítettem neki. Úgy volt megbeszélve, hogy Jonathannal főzünk, de még elment rokonjaihoz. Tehát elég vicces látvány lehetett, amikor Norbival cipeltük a lábasokat az utcán. (magassarkúban tipegtem, ridiküllel :) ) Mire odaértünk, már elég sokan ott voltak. Nemzetközi party volt, 6 nemzetség: szlovák, lengyel, angol, cseh, lett, magyar. Mindenki nagyon kedves, sokat beszélgettem. Éjfélkor mindenki a saját nyelvén elmondta, hogy 'boldog új évet kívánok'. Furcsa érzés volt, mert jól éreztem magamat, de hiányoztak a barátaim, rokonaim.  Kristi hozott 5-6db nagy lámpást- amit még éjfél előtt elengedtünk, utána mini tűzijátékoztunk. Jonathant meglepte egy héliumos lufival- bottoms up felirat volt rajta. Gondolom, hogy a party folyamán héliumoztak, mi már azt nem vártuk meg, eljöttünk. Jó volt a beszélgetős buli, de nagyon táncolhatnékom volt.

Kristi 4 éve él Angliában, Lettországból jött. Norbi munkatársa volt a Chemringben.

Maja Szlovákiából jött, és kb. 2 éve él itt. Szintén Norbi volt munkatársa.



Lubos cseh nemzetiségű, középen Jonathan szomszédja, jobb oldalon pedig Jonathan.

Maja, és Martin- szintén a Chemringben Norbi munkatársa volt.