F&B, évforduló Január 27-28

Előre tudtam, hogy nem kell vinni egyenruhát a F& B (Food and beverage operation) órára, mert az étterem zárva van, csak gyakoroltunk. Megismerkedtem az új ERASMUSos lánnyal Kittivel. Ő is eljött az órára, mert lehet fog dolgozni hétvégente, vagy amikor van lehetőség. Pierre-rel bevállaltuk a Bárt, és Kittnek elmagyaráztunk, mit hogyan kell. Nagyon büszkék voltunk magunkra, mert rájöttünk rengeteget tanultunk a 2 hónap alatt. Jövőhéttől a konyhában leszek, megtanulunk főzőcskézni. A lett lányok azt mondták, nem tudnak jobban főzni mint eddig, de jól érezték magukat a konyhában. Az egyenruha borzalmas, de majd lefotóztatom magam. Antonioval beszéltem munka ügyben, azt mondta nagyon sok rendezvény lesz, remélem tudok menni. Ő azt mondta, minden második hétvégén tutira tudok menni dolgozni. Jól esett, azt mondta adjam át a tudásomat Kittinek :) ezután Kittinek mondta: de vigyázz Orsy sokat beszél... Na mindegy, ez vagyok én :) már angolul is magyarázok, ahogy tudok. (szerintem ezen senki nem lepődött meg :) )
  Csütörtökön a gazdasági órára bejött valami jóképű 30 éves tanár, később kiderült, ő csak bejött más lesz a tanárunk.. Felvázolta a tantárgy menetét, a beadandót. Egy cégnek az analízisét kell megcsinálni 1 vagy 2 ezer szóban, minden adatot megadnak, ki kell számolni a profitot, meg minden ilyesmit. A feladat két részből fog állni, tehát 2 határidő lesz. Fogalmam sincs, hogyan fogok neki kezdeni, majd összeülök valakikkel és akkor kitárgyaljuk.
  Pénteken nem mentem suliba, mert visszamentem a háziorvoshoz, és készültem az évfordulónkra. Az 1 Fontos boltokban nagyon készülnek a Valentin napra, amit mi nem ünnepelünk, de így tudtam venni szívecskés lufikat, meg tök jó cuccokat az évfordulóra.



Ezzel a két videóval kívánok még nagyon sok évfordulót magunknak. 2007 január 28. óta vagyunk együtt, és nagyon boldog vagyok!
2007

 2008

 2009

 2010