November 10-13

Szerdát mostanában várom, mert szeretem az éttermi gyakorlati órát. A nyelv egy kicsit problémát okoz, például a rendelés felvételénél, így azt még nem is osztják rám, nem is bánom.
  Ott álltam a Chefnél, hogy amint kész a kaja, vihessem is ki. Egy múltkori bejegyzésben leírtam, hogy általában Liam az aki kiadja az ételeket a pincéreknek. Na, én mellette álltam, és vártam, én szolgálhassak ki. Be voltam parázva, de tudtam ha elbújok, és nem csinálok semmit, nem lesz belőlem semmi. Kérdezősködtem, mi miért így van ahogy. Két negatívum volt az este, mert nem értettem valamit angolul, és genyáztak velem az angolok, de majd visszakapják..
  Pierre-rel a bárban voltunk tisztítottuk a poharakat. Nagyon kell ügyelni az ujjlenyomatokra, ezért mondtuk a pincéreknek, hogy a köténnyel foghatják csak meg a poharakat, nehogy ujjlenyomatos legyen. Úgy is csinálták, mi meg csak nevettünk :) Mindent úgy csináltak, ahogyan mondtuk :)
  Tanultam ismét új szavakat, és próbálta az egyik csaj elmagyarázni az étlapot, mert totál nem értettem.
  Ma szombat van, és este az étterembe fogok dolgozni. 60 vendég lesz, kicsit félek, hogy rendelést is fel kell vennem, de majd biztos ha rám bízzák, megoldom. Nem félek most már, egyre lazább vagyok. Nem görcsölök rá dolgokra, és ez így jó.
  Jövőhét szerdán ismét óra, aztán csütörtök- péntek Liverpool. Megyünk az Erasmus-kal, nagyon nagyon várom.
  Közben a beadandókat próbálom írni, kicsit bele kell húznom.


 Ez az étterem előtt van, egy kis reklám, hogy minél többen asztalt foglaljanak.