November 18-19 Liverpool 1.rész

10:20 körül indultunk, mert vártunk két lányra. 12:15fele értünk oda. Az úton, úgy éreztem mintha Magyarországon lettem volna- a táj úgy nézett ki. Első benyomás nem volt valami jó Liverpoolról :( Közölték, hogy a nagy csomagjainkat tegyük be egy szobába, a Hostelben, majd később bevisszük őket a szobába. Az a később 4-5 óra múlva következett be. Először bementünk az Evangélikus Katedrálisba. Az idegenvezető ( nagyon nem volt szimpatikus) elmondta, hogy az a fickó tervezte a katedrálist, aki a piros telefonfülkéket. Azt is hozzátette, látható a hasonlóság... Szerintem nem :)







Az utolsó kép a katedrális udvarában van, nem tudom, hogy mi ez :(

A katedrálisról még annyit, hogy 101m magas a tornya, két lifttel, és 108 lépcsőfokon lehet megközelíteni. A toronyból egész Liverpool látható.








Ez a belső része a katedrálisnak. Lenyűgöző, nekem nagyon tetszett. A katedrálisban van étterem, ami számomra nagyon furcsa volt, és valamilyen esemény volt, ilyen kis sátrakban emberek reklámoztak dolgokat. :)
  Ezután elmentünk a katolikus katedrálishoz, ami nekem személy szerint nem tetszett, mert túl modern stílusú volt. A két katedrálist egy utca köti össze.






Megtaláltuk a Liverpooli egyetemet:

A házaknál lila kukák vannak, úgyhogy akik megőrülnek a lila színért, azoknak Liverpoolba kell költözniük :)


Liverpool egy kicsit emlékeztettet  Londonra. Itt is van hatalmas világító reklám tábla, és "London eye"