November 17 F&B

Szerdán Food and beverage órám volt, tehát az étteremben 6 óra folyamatosan, csak 10 perc szünettel.
  Pierrel a bar-ban voltunk megint tisztítottuk a poharakat. A múltkor csak ennyi volt, nem kellett italt felszolgálni a vendégeknek. Ez most szerdán másként alakult.
  Shante volt a főnök, ő elvégezte a college-ban a vendéglátás szakot és csak ez után jött egyetemre. Mindent tud, tehát ő volt a "manager". Shante kiadta utasításban, hogy fel kell venni az italrendeléseket... Totál kiakadtam, legszívesebben elfutottam volna, de szerencsére ő nem hagyta. Egy nagyon kedves idős pár, 5-kor bejött az étterembe, hogy asztalt szeretnének. Mivel én voltam ott diák, ezért Antonio mondta mit hova kell írni. A férfi családnevét majdnem sikerült helyesen leírnom. :) Az ő asztalukat kaptam meg, mert, hogy csak a férfi volt és a felesége, tehát 2 ember, elbírok velük. :)
  Az italrendelésnél persze belebotlott a nyelvem, de amúgy is egyből levágják az emberek, hogy nem angol vagyok. A borokat átvettük Pierre-rel, hogy le tudjam írni. A bácsika kért vmi fehér bort, de én vöröset hoztam. Mert a fehér az a nem tudom milyen Merlot, én meg nem azt hoztam. :) ja, pluszban egy üveggel vittem, de neki csak egy pohárral kellett. Na mindegy.
  Shante nagyon kedves volt, segített mindenben. Ezután az ételeket szolgáltuk fel, közben olykor olykor meg kellett kérdezni minden rendben van-e, ízik-e az étel vagy sem. Ilyenkor nagyon szorítok, hogy ne legyen baj, mert nem érteném.... :) Mondjuk akkor hívok valaki angolt, és ennyi.
  9 után végeztünk, összesen 6 vendég volt. Az idős pár azt hitte francia vagyok. Nagyon örültek amúgy nekem, kedves emberek. :)