November 15

Tegnap találkoztam az új IRAS tanárral, ebből a tantárgyból kell írni a Literature Review-t. Eddig Tony tartotta, most Liz. Már kész is vagyok vele, szeretném ha Norbi átolvasná, aztán küldöm a tanárnak, hogy átnézze. Az óra jó volt, megdicsért a Tnő, hogy nekem már kész van, a többiek sehol sem állnak a Literature Review-val.
  Ezután a Bistroba mentem, beszéltem Reachellel, a Bistro főnökével. Valószínűleg kapok melót, pár órát hetente. Tudtommal ez is 6,49es órabér.
  Antonioval megint összefutottunk, ajánlott munkát most szombatra. 250 vendég, földszint, mert az étteremben nem férünk el. Dórival mi leszünk a ruhatárosok :), utána gondolom felszolgálunk.
A hetem elég fárasztó lesz:
  Szerda: 10ig órán leszek
  Csütörtök- péntek: Liverpool
  Szombat: munka
Vasárnap fogok csak hazajönni, mert nem érdemes pénteken hazajönni, majd szombaton 8,50Fontot fizetni a buszért.