November 13 Munka

Mint ahogy írtam, szombaton elindultam melózni az étterembe. A szokásos egyenruhát kell viselni (egyszer lefotóztatom majd magam, habár nem tetszik a ruha). 3:30-ra odaértünk az étterembe Dórival. Antonio persze sehol, az egyik srác azt mondta 4-re jöjjünk vissza. Addig a suliban lévő karácsonyi vásárban nézelődtünk. Meg kell hogy jegyezzem, este le volt zárva a vásár, és csak annyi volt kiírva, hogy kamerával védve. Nem is lopott senki.


Ezután megtaláltuk Antoniot, aki azonnal adott feladatot. Dórival az egész egyetem területén összegyűjtöttük a tányérokat- főételhez lapos tányér + leveses, kávéscsészék a hozzátartozó kis tányérral. A többiek eközben díszítették fel az éttermet. Jött egy Dj is, és volt frankó világítás is. Később kiderült valami sport esemény volt az étteremben, 140 vendég jött el.



Dóri

  Első fontosabb feladatunk az volt, hogy felkísérjük a vendégeket a felső szintre. Ott várta őket narancs+ pezsgő (kiváló minőség tanúsítom! :) ) A vendégek helyet foglaltak, mi pedig végig jártuk az asztalokat a kosárkákkal, amikben pici zsömlék voltak. Ezeket, mint már valamelyik bejegyzésben írtam, kanál és villa segítéségével kell kivarázsolni a kosárból. Ügyes voltam, nem ejtettem le egyet sem, habár görcsbe állt a kezem.
  Mire az utolsó asztalokhoz értünk addigra az első asztalok el is fogyasztották az előételt. A leves szerintem valamilyen paradicsomos leves lehetett, de fogalmam sincs. Azt is gyorsan kiszórtuk. Azért írom kiszórtuk, mert annyira gyorsan történt minden, szorgos hangyának éreztem magam. :) A főétel bárányhúsi volt Yorkshire pudinggal. A Yorkshire puding nekem nem nagyon ízlett, sós, talán olyasmi mint a lángos.. ááá, de mégsem olyan. A gyerekek más menüt kaptak, sült krumpli+ bab+ és valami mirelitből elővarázsolt "hús", mi csak fűrészporos húsnak hívjuk. :) A desszert nekem nagyon ízlett (mert én mindenből kóstoltam, rosszat nem adhatok a vendégnek :) ) egy csoki torta, tejszínnel a tetején, és mellette gyümölcs lekvár. Hm... fenséges.
  Miután mindenki végzett a vacsorával, kiosztották a díjakat. Eközben mi (Dóri és én) lementünk a földszintre, lecseréltük az abroszokat, ott ahol a vásárt tartották (2. kép fent)
  Tombola is volt, kíváncsi lettem volna mennyibe került. Volt egy aranyos gentleman, akit mi csak Móka Mikinek hívunk. Kérte válasszunk egy színt- nyújtotta felénk az összes tomboláját. Én választottam a rózsaszínűt, Dóri a kéket. Nem is lennék szucsorsi ha nem nyertem volna :) Szóltam Móka Mikinek, hogy nyert, menjen ki. Mosolygott és mondta menjek én... Kimentem, a kisfiú aki húzta a számokat, rámutatott egy asztalra, hogy válasszak valamit. Voltak ott ruhák, sapka, sál gondolom valami nagyon menő sport márkák. Mivel minden férfi szereti a bort, ezért vittem Móka Mikinek egy bort. Közöltem vele, hogy ha mást szeretne, menjen az asztalhoz cserélje le a bort. Megint hatalmas mosoly, és válaszként annyit mondott hurráá, te nyertél! úgyhogy köpni nyelni nem tudtam, megköszöntem. Szóval nyertem egy bort... (Norbival megkóstoltuk, hiába díjnyertes bor, annyira nem volt finom) A későbbiek folyamán Móka Miki és családja odahívott magukhoz, és adtak még egy bort, Dórinak :)
  A bulinak éjfélkor vége volt, elég határozottan adták a vendégek tudtára. Bezárt a bár, elnémult a zene, nagy villany felkapcsolva....
  Azt hittük mindjárt mehetünk haza, ez volt éjfélkor, 2:30kor végeztünk. Antonio fél 2kor mindenkit meglepett ingyen sörrel, hogy ne szomorkodjunk. Nem is szomorkodtunk annyira :)
  A feladatunk a takarítás volt fél 3ig, az evőeszközöket is el kellett rakni a helyükre, megtörölgetni stb.
  4kor kerültünk ágyba, 10:30sal már jöttem is haza. Elméletileg az órabér 6,49Font/óra, ami úgy 2000Ft. Remélem így is lesz, mert akkor megérte.