November 20 Hunt ball

Szombaton 3:30-ra mentünk a suliba, mert a Hunt Ball (vadász bál) került megrendezésre. Kérdésemre az egyik angol lány azt felelte Angliában is luxus a vadászat. Azt is hozzátette, hogy egy estéji ruha 500Fontba kerül, vagy többe (min. 170ezer Ft),  tehát igazából ezek a vadászok "arisztokratikus" életet élnek. Módos és sznob emberek. A legjobb minőségű ételeket, és italokat szolgáltuk fel. A legjobb benyomást kellett tennie az iskolának és nekünk, mert akkor mindig itt fogják rendezni a Hunt Ball-t, és ez rengeteg pénz az iskolának.
  Amikor kínáltam a pezsgőt, két hölgy megszólított, elkezdtünk beszélgetni arról, hogy nem angol vagyok. Kérdezték miért vagyok itt stb. Mikor mondtam, hogy ez volt az álmom, csak néztek és nagyon gratuláltak, hogy ennyire bátor voltam és kijöttem. Nagyon nagyon dicsértek, egész sokat beszélgettünk. A későbbiekben a "hölgyhöz" odamentem valamiért, és megkért, hogy az est folyamán figyeljem mindig legyen vize, mert marha másnapos. Ennyit a "hölgyről"...
  A ruhák amúgy gyönyörűek voltak, a fények is, az egész egyetem buli/báli helyszínné vált. Táncoltunk, mi is jól éreztük magunkat. Ami megmaradt étel, abból kaptunk éjfél felé (úgyhogy az este 6 után nem eszünk projekt megdőlt :), de általában nem tartjuk be :) ) Tortát is ettünk, és én még a pezsgőt is megkóstoltam (nem volt valami finom :( )
  3:30kor fejeztük be reggel a melót. :( 5órát aludtam, hogy az első busszal jöhessek haza, mert szerda óta nem voltam itthon.