November 4-7

Csütörtökön vendéglátás óra után Pierre mutatott francia dalokat, régieket és mostaniakat is. Jó volt ismét nosztalgiázni. Amúgy azt mondta nem gáz a kiejtésem, ezt azért megcáfolnám :)
Este 6-ra volt megbeszélve a Ye Olde Spa Inns managerével, hogy elmegyek állásinterjúra. Így is lett, csak hát a manager nem jelent meg. Egy szőke hajú nő elmondta, hogy van lehetőségem 1 órát nézelődni, gyakorolni a vendéglőben, persze ha gondolom... Hát persze hogy gondolom, ki nem hagytam volna. El kell mondjam, nagyon be voltam szarva, de Shelley nagyon sokat segített. Megtanított sört csapolni, 2 fajta csapolási módszer van. Ugye itt még a mértékegységek is mások, úgyhogy azt is meg kellett tanulnom, melyik pohár hány pint. Nagyon élveztem az egészet. Várom a hívásukat, remélem csörögnek a jövőhéten.
  Pénteken elmentünk a háziorvoshoz regisztrációs lapért. + annyi történt, hogy főztem a fiúknak ilyen rakott cuccot, Norbi találta ki reggel. Rizs, főtt karfiol, darált hús, hagyma, besamel. Ennyi volt az alap, ezt rétegeztem tepsibe.
  Szombaton tanultam, aztán este fele átmentünk Malvináékhoz. Vasárnap, azaz ma, megint tanultam, megnéztem az xfaktort, mert próbálom nyomon követni az otthoni eseményeket. Ma lesz a Bonfire itt Derbyban. Állítólag ezt azért ünnepelik, mert hogy 1605-ben volt egy fickó aki fel akarta robbantani a parlamentet puskaporral. Megkapta méltó büntetését, meggyilkolták. Ezt, hogy most miért ünneplik, nem igazán találom a logikát. Na de mindegy, utána fogok nézni, csak most már készülődnünk kell.
  Hétfőn megyünk Londonba, mert Norbinak útlevelet kell csináltatni, mert lejárt a személyije.