November 8 LONDON 1.rész

Tegnap 4 órakor keltünk, mert a vonat 5:17kor indult Derbyből, és 7:15re ért fel Londonba. A vonatjegy 88Fontba került, ami több mint 24 ezer Ft, tehát valami csodaszép, extra kényelmes, tiszta vonatra számítottam. Nem az...minden, csak nem ez.



Képen így jól néz ki, de szemetes volt, a szövet az ülésekről már lejövőben volt, extra kényelmetlen (Krájszti ezen te sem tudnál aludni!!). Pozitívum: a második kép ablak fölött látható kék felirat. Kiírja, hogy le van-e foglalva az ülés, ha igen, mettől meddig. Ez nagyon jó dolog. + ami feltűnt 2 dolog és más mint Magyarországon: a kaller train manager :), és hogy kedves a vonatvezetőtől hogy üdvözöl, és mindig bemondja az átszállási lehetőségeket, és a megállót, de túl sokat beszél :) már engem is idegesít.. gondolhatjátok akkor.. :)


Ez a vasútállomás épülete: St. Pancras
Egy lakóház, kommentár nem kell hozzá

  Reggel a város nyugodt, alig volt ember. Fotózgattunk, mentünk a belváros felé. Találtunk egy olyan templomot ami hasonlít a Westminster Apátsághoz. (lent)


A magyar nagykövetség a St.Pancras vasútállomástól 2 és fél,  3óra gyalog. A nagykövetségek egy helyen vannak, egy halomban. A miénk az olaszokéval szemben van. Sajnos, elfelejtettem lefényképezni.
  A nagykövetségig hosszú volt az út, tele negatív, pozitív dolgokkal. Először is, az utak nagyon kicsik, autó pedig rengeteg van. Az épületek stílusa mindenhol más és más, eléggé rákattantam erre a témára, tehát sok képet készítettem.










Annyira mindegyik épület más és más, elég fura. Átsétáltunk az újgazdag környéken is, ahol a Harrods áruház  (jobbra) is van. Mohamed Al-fayed egyiptomi üzletember is társtulajdonosa volt egészen ez év májusáig. Az ő idősebbik fia volt Diana hercegnő szeretője Dodi Al-fayed, és együtt haltak meg abban a bizonyos párizsi balesetben 1997-ben. Harrods luxus termékeket árul, 330 boltban. El kell, hogy mondjam, ebben az utcában több Jaguárt, Ferrarit, Bentleyt és stb. láttam mint valaha eddig egész életem során. Az utcai boltok sem, csak sima egyszerű boltok, nevezzük őket dizájner butikoknak, tehát Gucci, Prada, Armani, Yves, Saint Laurent, Versace stb. Rosszul éreztük magunkat, és eszembe jutott, hogy itt milliárdok forognak percenként, Afrikában pedig éheznek. Akkora a fényűzés, és a felesleges pénz kidobás, hihetetlen.