Szeptember 24, órarend

Pénteken csak azért mentem fel Buxtonba, mert ingyenes manikűr volt, és, hogy leadjam a papírjaimat.
  Úgy volt, hogy Dórival találkozunk negyed 10 fele, de késett, úgyhogy bementem a könyvtárba. A UDo-t még mindig nem tudtam megnyitni, ezért egy srác adott valami új jelszót, ezután megkerestem Mariat. Maria segített az órarendemet megkeresni, mert eléggé bonyolult ez a UDo. A Neptunt (győri egyetem használja)ki nem állhatom, de ez még azt is übereli.
  Hétfőn 11-2 ig van órám. Mivel, hála ennek a fúúú, nem akarok csúnyát mondani.... szóval ahhoz, hogy 11re beérjek, el kell indulnom a 7:30as busszal, ami 9re már ott van. 2óra várakozás... nagyon örülök. De legalább 4re hazaérek. Az első óra a food and beverage operation előadás(ételek italok működése, rendszere) Leonarddal lesz, remélem valahogy tudok majd jegyzetelni. Utána pedig az Introduction to research and academic skills tantárgy lesz. Holnap megtudom mi is ez, mert most fogalmam sincs. Ezt Tony tartja, akit megértek legalább.
  Szerdán 9-10ig lesz órám megint Tonyval a Professional development, ami megint nem tudom mit takar pontosan.
  Csütörtök kész katasztrófa lesz, örülök, hogy csak 12 hét a suli. Szóval, bemegyek 9re. Sandra Cooper fog tartani egy Introduction to hospitality (bevezetés a vendéglátásba) c. tantárgyat. Ezután 4és fél órát kell várnom!! Addig haza sem tudok jönni. Fél4től fél10ig lesz az italok ételek rendszere gyakorlati óra Leonarddal. Izgi lesz, már parázok.
  Összegészében az órarend nem rossz, csak a csütörtök. Így lehet dolgozni is a suli mellett.
  Megcsináltattuk a körmünket. Az enyém piros lett, ezzel eszembe jutott a 2007-es londoni kirándulás.


  Sikerült elintézni a buszos papírokat. 130Fontot kifizettük, és egy órán belül megkaptam az új kártyámat, amivel "ingyen" utazhatok.
  Még annyi történt pénteken, hogy a diákhitelesek épségben visszaküldték a személyimet.