Szeptember 13 Munka

Szóval a mai napon elkezdtem dolgozni második angliai munkahelyemen. Nagyon izgultam, hogy valami jó meló legyen, mert a múltkori nem volt a legjobb. 7-re odamentem az Orbitalhoz, és Anna (lengyel, 20 éves, itt lakik 5 éve a szüleivel) elvitt kocsival a munkahelyre. Nagyon jó fej csajszi, azt hiszem össze fogunk járni, mert ugyanaz érdekel minket, ugyanolyan korúak vagyunk. Nagyon gyorsan beszél, és szépen, úgyhogy tudok mellette fejlődni.
  Olyan 8 körül a manager bemutatta a céget pár mondatban. 20 éves a cég, és mindenféle egyenruhák csomagolását és szállítását végzik szerte Angliában. Például a Tesco-s dolgozók egyenruháját, pilóta ruhákat, a Royal Mail- itteni postások öltözékét, az ASDA szupermarket egyenruháját, és még sorolhatnám. Ezután körbevezetett minket, nagyon hatalmas a cég, kilométereket lehet gyalogolni, és kell is. Szóval a napi mozgás garantált, úgy hogy fizetnek is érte :) Ezután egy szituációs játék volt, a meeting roomban ott volt x doboz és meg kell találnunk melyik dobozban van a keresett áru. Bemutatta milyen hibákat nem kellene véteni. Azt mondta, ha bármit hibázunk nem leszünk leszidva, megnézik miért rontottunk el. Ez tök pozitív, mert nem én vagyok a béna, hanem azon kezdenek el agyalni, hogy több továbbképzés kell, esetleg ők magyaráztak rosszul. 2szer meglettem dicsérve, mert okosat mondtam. Kérdezte is a manager dolgoztál itt régebben?? :) hát nem, csak tudok gondolkodni.
  Olyan dél körül bevittek minket a raktár részbe, ahol elkezdtük a munkát. Narancssárga láthatósági mellényt kell viselni, a műszakvezető, a szupervájzor :) kéket visel, a targoncások citromsárgát/kihúzó sárgát. Így mindenki tudja, hogy kihez fordulhat segítségért, ki mit is csinál. Van egy kicsi rácsos kocsi amibe pakoljuk a cuccokat. Kapunk egy köteg címkét (matricát) azon rajta van milyen árut hol találunk meg, mennyi mennyiség kell belőle, mi a méret stb. Tehát kb. úgy élem meg, mintha egész nap vásárolnék. Szóval tök jó :), de fárasztó. Egy fél órás és két 15 perces szünet van, az egyik fél órát fizetik csak. Elvárják, hogy túlórázzunk, de sztem nem baj, tehát nem kell nagy erőfeszítést tenni ennek érdekében. Anna-val tök jól összebarátkoztunk, de sajnos ő a másik műszakba került. Én 7kor kezdek és 15:30kor végzek, ő 8kor kezd, és 16:30kor végez. De megbeszéltük, hogy szünetekben tali, és munka után is tartjuk a kapcsolatot. Marcin (ejtsd: Martin)- nal megbeszéltem, hogy ő visz be a melóhelyre. 6:20kor találkozunk két utcányira tőlünk, azt még nem tudom mennyit kell fizetni.
  Tehát összességében az első nap nagyon jó volt, abszolút pozitívum. Meglátjuk, hogyan fogom bírni a többi napot. Pénteken megtudom, hogyan alakul az életem jövő héttől: munka és angol tanulás, vagy egyetem.