Csajos bejegyzés avagy az angliai divatról 1.

  Kezdjük ott, hogy az itteni "divat" az egy káosz. De tényleg. Erre jobbat mondani nem lehet. Tele van nagyon jó, és olcsó! ruha boltokkal mégis, ha ránézünk az emberekre kész katasztrófa. Azt bírom a legjobban, hogy amikor én dzsekit és sálat viselek, akkor egy jó páran flipp floppban mászkálnak, ha én rövid gatyát, és pólót, akkor ők csizmát, és pulcsit. Na mindegy, már megszoktam. Próbáltam keresni képet, de nem sikerült megfelelőt találni. Olyan mintha a vezetőirányelv az lenne, vegyél fel mindent ami nem illik össze, ami nem a te méreted, és, hogy minél hülyébben nézz ki.



  Péntek- szombat mindenki vásárol. Rengetegen vannak a központban... tele van mindenkinek a keze szatyrokkal. Ez, két okra vezethető vissza. Az egyik, hogy pénteken van általában fizu. Nem mindenhol, mert van ahol havonta kapnak fizut, de nagyon sok helyen hetente, pénteken. A másik, hogy sokan részmunkaidőben dolgoznak, mert úgyis megéri, vagy éppen gyesen vannak, és ráérnek egész nap csak mászkálni, és pénzt költeni.

A Primark nevezetű ruhabolt, mindig dugig van vásárlókkal, főként pénteken és a hétvégén. Nagyon jó, mert olcsó, és jó cuccok vannak. Általában itt szoktunk vásárolni.



A Charity shoppokban, jótékonysági boltokban szoktm még vásárolni. Itt is jó minőségű, olcsó termékeket lehet venni. Kb. 8-10 féle charity shop van.


A Heart Foundation a kedvencem, állítólag a legdrágább, maximum 10 Fontig vannak benne dolgok. Dolgok alatt értem: ruha, könyv, dvd, video kazi, cipő, kiegészítő. Nyilván a ruhák a legdrágábbak.

A Westfield bevásárlóközpont nagyon jó. Sok féle bolt van, elkezdve a méteráru bolttól, az élelmiszer bolton át, ruha-cipő- kiegészítő boltig. Itt található a Lush szappanbolt, és a 99penny-s, 1fontos bolt (Poundland néven fut).


Legkedvencebb cipőboltom is a Westfieldben található. A bolt neve Schuh. (Greg azt hitte így kell írni a vezetéknevem :) azért nem ilyen egyszerű! :) )Ma is bent jártam, és elájulok annyira jó cipők vannak. Jó, vannak bizar, meghökkentő cipők, fogalmam sincs mit érezhetett az alkotó, amikor létrehozta azt a cipőt.

Ezek az abszolút kedvencek. Egyiket sem tudnám mihez felvenni, ráadásul az angol zászlós és a kutyás beázik sztem. Az ár 50 Fonttól kezdődik, és kb 90 Fontig tart. http://www.schuh.co.uk/ 


   


Amint a képeken is látszik, cipőre vágyom a leginkább. Persze ha lesz pénzem nem ezekre fogom költeni. Ebben a boltban van sima, egyszerű vagy akár lakk cipő is, de azt nem rakom fel, azt mindenki el tudja képzelni. Lehet túlzásba esetem, túl sok képett tettem fel, de imádom ezeket a cipőket. Vannak itt sport cipők is, itt vettük Norbi Adidas cipőjét.