Szeptember 14 Munka

Második munkanapom volt, 5:40kor keltem. Ez annyira nem tetszett. Összeraktam magam, aztán lementem a megbeszélt helyre. 15 percet vártam a sofőrre. 7kor neki is álltunk dolgozni, egész nap 4 kocsit raktam tele, ami nagyon soknak számít. Amikor végeztem szóltam a szupervájzornak, adott egy kis speckó feladatot, hogy másszak át a másik épületbe és keressem meg az adott terméket. Azt hitte kiszúrhat velem, de természetesen megoldottam a problémát. Volt még 5 perc hátra a munkaidőből, és kértem hogy adjanak munkát. Tök csodálkoztak, hogy mindennel kész vagyok, mondták, hogy pihenjek, takarítsam fel a helyet ( össze kell szedni a szemetet, de nem volt :) ). Még korábban az egyik lány megszólított, kiderült, hogy Lettországból jött. Gondolom azért szólított meg, mert tök sok a lengyel, és a lett, as szlovák, a magyar az ritkaság. Én vagyok egyedüli magyar!! És nagyon büszke vagyok rá :) A lánnyal elkezdtünk beszélgetni, nagyon aranyosnak tűnik, így vele töltöttem az utolsó 5 percemet. ( A nevét nem sikerült megtudnom :) )Anna kollégám barátosnőm :) akiről írtam tegnap, a másik műszakban van, még a szüneteink is máshogyan vannak. Csak egy két percet tudtunk beszélni. Egész nap rohantunk, dolgoztunk, szétmegy a lábam, kilométereket gyalogoltam, kenem vágom a Royal Mail egyenruháit :)
+ amit még le szeretnék írni, az az, hogy a reggeli szünetünk asszem 10:15kor kezdődött. De nekem és a szlovák csajnak csak óra 20 kor szóltak. Ez azért fontos, mert csak 15 perces a szünet. Én úgy gondoltam, mivel 20kor szóltak, ezért én 35ig maradok, mert mindenkit megillet a 15 perces szünet. A többiek 30kor visszamentek dolgozni, de én még maradtam. A szlovák csaj, tök be volt parázva, hogy ránk szólnak meg mittudomén. Ő visszament 30kor. De hát könyörgöm... Aztán mikor visszamentem a kocsikámhoz, találtam egy cetlit a  szünetek rendjéről. Aztán kérdeztem a szupervájzortól, hogy ő tette oda? Mert ugye azt hittem, azért tette oda mert "késtem". Mondtam neki hogy mi volt. Mondta, hogy semmi baj, igazam van, csak azért tette oda, mert tegnap elfelejtette velünk megbeszélni a szünetek rendjét. Úgyhogy ennyi. :)