Nyílt nap- Buxton

Nyílt nap. Mivel gondoltam oké, hogy jelentkeztem az egyetemre, de meg kéne nézni, ezért elmentem. Nagyon izgultam, mert Nottinghambe már átmentem párszor, de ez egészen más. Az út egyszerűen gyönyörű. tátva maradtam a szám.... Dombok, szakadékok, zöld-ség :), minden zöld és gyönyörű. A baj az, hogy a buszból nem tudok fényképezni, pedig szinte minden percben szólnék a busz sofőrnek álljuk meg, fotózni szeretnék.
  A buszsofőrnek szóltam, hogy szóljon amikor le kell szállnom. Mindig néztem az időt, és két fiú már nagyon mocorgott. Kiderítettem, hogy ők is az egyetemre mennek. Az egyikük egy ott dolgozó férfi, a másik egy 16 éves Andrew nevezetű kis srác aki ott tanul a College-ban. Megmutatták hol van az iskola, szóval nagyon örültem, hogy találkoztam velük. A későbbiekben Andrew-val még jó párszor találkoztam.
  Először egy nagy előadás volt az egész iskoláról, hogy miért is ez a világ legjobb egyeteme. Ezt értettem, ki volt vetítve, úgyhogy úgy még jobb volt. Ezután lehetett elmenni a szak megbeszélésre. Nagyon vártam, mert ugye Leonarddal elég sokat leveleztem, és kíváncsi voltam rá. Ott vártam az étterem előtt, amikor már idő volt, hogy kezdődjön a megbeszélés, de sehol nem volt senki. Egy bácsika útba igazított, úgyhogy frankón sikerült késnem az első megbeszélésről. Leonard nagyon örült nekem, pedig nem tudta ki is vagyok :) Egész jól értettem a dolgokat, itt is volt kivetítés ( ez rengeteget segít angolul is és Győrben is magyarul), még a vicceken is tudtam nevetni :)
  Ezután odamentem Leonardhoz, elmondtam, hogy ki is vagyok én. Nagyon nagyon örült nekem, mondta, hogy van még egy ugyanilyen megbeszélése, de utána rám ér, beszélgethetünk. El nem tudom mondani mennyire örültem, habár baromira kellett koncentrálnom, hogy bármit is értsek abból amit mondott. Matthew az egyik tanuló végig  mutatta a konyhát, ami hatalmas, és minden megtalálható benne, de még nem éreztem azt amit kell... Remélem majd ha elkezdek tanulni, jobban fog tetszeni a dolog.
  Minden nyílt napra látogató kapott egy ingyen kupont a bistroban. A bistro a büfé, ahol ahhoz képest egész olcsó árak vannak, abszolút egyetemista barát :) Azzal kezdtem, hogy vettem egy kólát. Leonard mondta, hogy addig hogy ne unatkozzak ad egy kupont :), úgyhogy vettem egy forró csokit is. Annyira boldog voltam, hogy ennyire kedvel, nagyon segítőkész ember, és tipikusan magyar feje van. ( nagyon sajnálom, hogy nem beszél magyarul, pedig győri rokonai vannak)
  Ezután visszamentem hozzá, volt pár kérdésem. Nem értettem mindent, ezért amint hazaértem, megkérdeztem még pár dolgot e-mailben, hogy pontosítsunk. Kiderült, hogy az egyenruha 130Font, amit minél előbb ki kell fizetni... Egy jó nagyon néztünk Norbival, mert erről sehol nem volt szó.
  Miután beszéltünk, mondta Leonard, hogy elfáradt, bemegy a tanári szobába, én várjam lent a suli aulájában. Vártam rá fél órát, addig megint eljárkáltam mindenkihez a kérdéseimmel. Megtaláltam Matthewt, megkérdtem adjon át egy üzenetet Leo-nak :), és leléptem.
  Körbenéztem a városban. Megtaláltam a bevásárló utcát, a buszmeget, meg úgy mindent amit így előszörre egy óra alatt meg lehetett nézni.
  Nagyon pozitív volt a nyílt nap, mert nagyon nagy hangsúlyt fektetnek arra, hogy rábeszéljenek arra, hogy tényleg ez a legjobb suli a világon. Mindent megtesznek érte.

Ez az iskola az első emeletről. Itt látszik az aula, és a kupola szerkezet. 

Ilyen stílusú a folyosó

Ez az étterem, ahol a hospitality szakosok gyakorlatoznak


Az aula több funkciós: ebédlő, számítógép terem, recepció, és itt tartják a diplomaosztót is